- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
Oficina d'Informació al Consumidor
L'oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei per ajudar els consumidors i usuaris a defensar els seus drets.
L’OMIC aporta solucions mitjançant la mediació o conciliació de les parts en determinats casos i sempre que no s’hagi produït intoxicació, lesió o mort ni hi hagi indicis racionals de delicte.
S’ofereix un sistema voluntari en què les dues parts, el consumidor que reclama i el comerciant o prestador del servei reclamat, han d’arribar a un acord com a via per resoldre la reclamació plantejada.
Més informació, en aquest díptic informatiu.
Objectius
- Informar i orientar sobre temes relacionats amb el consum
- Sensibilitzar a la població dels seus drets i deures com a consumidors
- Assessorar en les reclamacions presentades en matèria de consum i orientar cap a diferents vies de resolució
- Mediar entre comerciants i consumidors per arribar a acords extrajudicials
- Tramitar les reclamacions administratives en temes de consum, quan no és possible la mediació o aquesta no és satisfactòria
Serveis
- Atenció personalitzada
- Informació sobre els seus i deures com a consumidor o com a empresari
- Informació general sobre temes relacionats amb el consum
- Tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
Directori d'entitats
28/01/2021Benzinera Castellbisbal, SL
Benzinera amb petita botiga i servei de rentat.
Educació viària
19/08/2019180 persones participen a la Pedalada Popular de Castellbisbal
23/09/2013180 persones van participar, ahir diumenge, a la Pedalada Popular que es va realitzar, a Castellbisbal, en el marc de les activitats organitzades amb motiu de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura que se celebra a tot Europa.
L'Escola de Música celebra el tradicional Concert de Nadal
20/12/2013Els alumnes i professors de l'Escola Municipal de Música Miquel Blanch van celebrar el passat 19 de desembre el tradicional Concert de Nadal, que enguany va estar dedicat a les composicions de Mozart.
Es posa en marxa l'elaboració del Pla Local d'Habitatge
02/12/2013La regidoria d’Habitatge, dirigida per Alberto Matallanas, ha posat en marxa l’elaboració d’un Pla Local d’Habitatge (PLH) amb l’objectiu de dissenyar les actuacions necessàries en matèria d’habitatge social o dinamització del mercat immobiliari per facilitar l’accés a un habitatge digne per a tothom.
Torna la campanya de recollida d'ampolles de cava
06/12/2013El proper dia 9 de desembre es torna a posar en marxa, a Castellbisbal, la campanya per a la recollida d’ampolles de cava. Coincidint amb la celebració de les festes de Nadal, el Punt Verd i la Deixalleria habilitaran espais especials per tal que tothom hi pugui dipositar les ampolles de cava buides.