- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
Oficina d'Informació al Consumidor
L'oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei per ajudar els consumidors i usuaris a defensar els seus drets.
L’OMIC aporta solucions mitjançant la mediació o conciliació de les parts en determinats casos i sempre que no s’hagi produït intoxicació, lesió o mort ni hi hagi indicis racionals de delicte.
S’ofereix un sistema voluntari en què les dues parts, el consumidor que reclama i el comerciant o prestador del servei reclamat, han d’arribar a un acord com a via per resoldre la reclamació plantejada.
Més informació, en aquest díptic informatiu.
Objectius
- Informar i orientar sobre temes relacionats amb el consum
- Sensibilitzar a la població dels seus drets i deures com a consumidors
- Assessorar en les reclamacions presentades en matèria de consum i orientar cap a diferents vies de resolució
- Mediar entre comerciants i consumidors per arribar a acords extrajudicials
- Tramitar les reclamacions administratives en temes de consum, quan no és possible la mediació o aquesta no és satisfactòria
Serveis
- Atenció personalitzada
- Informació sobre els seus i deures com a consumidor o com a empresari
- Informació general sobre temes relacionats amb el consum
- Tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
Maig 2012 - Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/08/2013Juny 2012 - Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/08/2013Juliol 2012 - Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/08/2013Agost 2012 - Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/08/2013Setembre 2012 - Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/08/2013Octubre 2012 - Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/08/2013Novembre 2012 - Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/08/2013Desembre 2012 - Evolució i distribución de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/08/2013Gener 2013 - Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/08/2013Febrer 2013 - Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/08/2013Març 2013 - Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/08/2013Abril 2013. Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/08/2013Maig 2013. Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/08/2013Juny 2013. Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/08/2013Juliol 2013. Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/08/2013Es modifiquen els horaris dels correfocs i del castell de focs, a petició de la Generalitat
16/08/2013El departament d’Agricultura demana que aquests actes se celebrin entre les 10 i les 12 de la nit
Ajuntament de Castellbisbal
Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC). Seu principal
DocumentacióTràmitsDarrera actualització: 5.05.2023 | 17:24