El Pla d’emergències municipal és el document que recull les accions, la coordinació i la gestió de les emergències que es poden produir, per tal de garantir la seguretat i l'atenció a la població de Castellbisbal. Alguns dels riscos valorats són:
En cas que detecteu qualsevol perill, accident o emergència heu de trucar al telèfon del 112 i, si es pot, també al de la Policia Local (Centre receptor d’alarmes) al 93 772 11 88.
Tingueu cura i feu cas dels consells de seguretat
Si voleu que, en cas de risc, us avisem per SMS, envieu un mail, amb el nº de mòbil (sense noms ni adreces) posant el concepte “ciutadania”
Si voleu tenir accés a tota la documentació podeu entrar al portal web del Pla d'emergències de Castellbisbal
En cas de qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb:
Servei de Protecció Civil de l’Ajuntament de Castellbisbal
Aquest pla està estructurat en un sol document i 42 plànols que aporten, de forma molt gràfica, tota la informació necessària per analitzar i gestionar l’actuació en cas de qualsevol emergència.