L’OAC 360 és un servei gratuït d’assistència per acompanyar i ajudar la ciutadania a fer els tràmits telemàticament. Està adreçat a la població en general, i també a les empreses, persones autònomes i entitats que hagin de relacionar-se amb l’Ajuntament a través de l’Oficina virtual i tinguin algun dubte o dificultat en l’ús de la plataforma o la seu electrònica del portal web municipal.
Un equip tècnic de professionals atendrà les consultes i donarà suport a qui ho necessiti en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, presentar una instància, sol·licitar una subvenció, fer ús de les plataformes de contractació o resoldre incidències en la tramitació electrònica.
Aquest servei s'activa via els següents canals i horaris:
Telèfon gratuït: 900 772 772 Disponible de dilluns a divendres en horari ininterromput de 08.00 a 20.00 hores.
Correu electrònic: oac360@castellbisbal.cat Envieu la vostra consulta i l'equip del servei us respondrà
Servei que permet demanar que et truquin en horari convingut. Entra a www.adtende.es/castellbisbal i demana als agents de l'OAC 360 que es posin en contacte amb tu, omplint el formulari. Un cop enviada la sol·licitud aquesta serà redirigida al Centre d’Atenció als Ciutadans, Entitats i Empreses per tal que et truquin. Pots escollir si vols que et truquin en horari de matí (8-14h) o de tarda (14 a 20h).
Existeix el compromís de qualitat de donar resposta inmediata a les consultes realitzades:
De forma mensual es fa un seguiment del servei amb anàlisi d'indicadors. El valor mínim esperable dels indicadors de satisfacció és d'una valoració de 4 sobre 5.
En cas de disconformitat o suggeriment de millora en el servei podeu comunicar-ho a través del següent formulari
El servei atendrà el primer nivell de qualsevol incidència tècnica o derivada de la falta d’hàbit o coneixement que a un ciutadà li resulti de l’ús de les plataformes de tramitació electrònica des del seus dispositius (presentació d’instàncies electròniques, ús de plataformes de contractació, notificacions electròniques, inscripcions telemàtiques, carpeta ciutadana, ...) que l’Ajuntament directament posa a la seva disposició. No s’inclou atenció a problemes tecnològics dels equips o dispositius que estigui emprant el ciutadà.
Les incidències que no siguin de primer nivell (qualsevol incidència que tingui el seu focus en un mal funcionament de les plataformes electròniques que té a la seva disposició, o de la documentació i formularis que s’hi continguin) es deriven a l'Ajuntament per la seva gestió.