- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
Oficina d'Informació al Consumidor
L'oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei per ajudar els consumidors i usuaris a defensar els seus drets.
L’OMIC aporta solucions mitjançant la mediació o conciliació de les parts en determinats casos i sempre que no s’hagi produït intoxicació, lesió o mort ni hi hagi indicis racionals de delicte.
S’ofereix un sistema voluntari en què les dues parts, el consumidor que reclama i el comerciant o prestador del servei reclamat, han d’arribar a un acord com a via per resoldre la reclamació plantejada.
Més informació, en aquest díptic informatiu.
Objectius
- Informar i orientar sobre temes relacionats amb el consum
- Sensibilitzar a la població dels seus drets i deures com a consumidors
- Assessorar en les reclamacions presentades en matèria de consum i orientar cap a diferents vies de resolució
- Mediar entre comerciants i consumidors per arribar a acords extrajudicials
- Tramitar les reclamacions administratives en temes de consum, quan no és possible la mediació o aquesta no és satisfactòria
Serveis
- Atenció personalitzada
- Informació sobre els seus i deures com a consumidor o com a empresari
- Informació general sobre temes relacionats amb el consum
- Tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
Llar d' Infants El Nostre Jardí
Una llar d'infants on els nens i nenes de 0 a 3 anys gaudeixen sent els protagonistes del seu propi aprenentatge, a través d'activitats experimentals i vivencials que fomenten la seva creativitat i autonomia. Invertim tot el nostre coneixement, il·lusió i ganes en la felicitat de cadascun dels infants
Tornen a obrir les aules d'estudi nocturn
09/01/2014Les aules funcionaran els divendres i els dissabtes del mes de gener, entre les deu de la nit i la una de la matinada.
Gimnàs Castellbisbal
Gimnàs i escola de boxa Castellbisbal.