- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
Oficina d'Informació al Consumidor
L'oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei per ajudar els consumidors i usuaris a defensar els seus drets.
L’OMIC aporta solucions mitjançant la mediació o conciliació de les parts en determinats casos i sempre que no s’hagi produït intoxicació, lesió o mort ni hi hagi indicis racionals de delicte.
S’ofereix un sistema voluntari en què les dues parts, el consumidor que reclama i el comerciant o prestador del servei reclamat, han d’arribar a un acord com a via per resoldre la reclamació plantejada.
Més informació, en aquest díptic informatiu.
Objectius
- Informar i orientar sobre temes relacionats amb el consum
- Sensibilitzar a la població dels seus drets i deures com a consumidors
- Assessorar en les reclamacions presentades en matèria de consum i orientar cap a diferents vies de resolució
- Mediar entre comerciants i consumidors per arribar a acords extrajudicials
- Tramitar les reclamacions administratives en temes de consum, quan no és possible la mediació o aquesta no és satisfactòria
Serveis
- Atenció personalitzada
- Informació sobre els seus i deures com a consumidor o com a empresari
- Informació general sobre temes relacionats amb el consum
- Tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
Taller de convivència amb gossos
12/05/2025El 12 de maig, a les 18.30 hores, al parc de l'Ermita
Taller de convivència amb gossos
26/05/2025El 26 de maig, a les 18.30 hores, al parc de l'Ermita
Taller de convivència amb gossos
19/05/2025El 19 de maig, a les 18.30 hores, al parc de l'Ermita
Masterclass de Body Pump
25/04/2025El 25 d'abril, a les 17.00 i a les 18.00 hores, a la gespa de la piscina d'estiu.
30 anys de Cultura amb l'Institut Castellbisbal
23/04/2025El 23 d'abril, a les 18.30 hores, a Els Costals
Sant Jordi a l'Illa Esportiva
23/04/2025Gran Bufet lliure al sud de Catalunya
14/04/2025Festa Major de Santa Rita
23/05/2025Els dies 23 i 24 de maig
Tallers gratuïts per millorar la convivència amb gossos a l’espai públic
16/04/2025Durant el proper mes de maig s’impartiran tallers gratuïts al parc de l’Ermita per millorar la convivència entre gossos i humans i aprendre estratègies per evitar conflictes a l’espai públic.
El servei del bus de reforç dels instituts tornarà a circular després de Setmana Santa
17/04/2025L’autobús farà el trajecte entre les urbanitzacions de Can Santeugini i Costablanca i els instituts a primera hora del matí i al migdia, coincidint amb l’entrada i sortida de l’alumnat.
DocumentacióTràmits