- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
Oficina d'Informació al Consumidor
L'oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei per ajudar els consumidors i usuaris a defensar els seus drets.
L’OMIC aporta solucions mitjançant la mediació o conciliació de les parts en determinats casos i sempre que no s’hagi produït intoxicació, lesió o mort ni hi hagi indicis racionals de delicte.
S’ofereix un sistema voluntari en què les dues parts, el consumidor que reclama i el comerciant o prestador del servei reclamat, han d’arribar a un acord com a via per resoldre la reclamació plantejada.
Més informació, en aquest díptic informatiu.
Objectius
- Informar i orientar sobre temes relacionats amb el consum
- Sensibilitzar a la població dels seus drets i deures com a consumidors
- Assessorar en les reclamacions presentades en matèria de consum i orientar cap a diferents vies de resolució
- Mediar entre comerciants i consumidors per arribar a acords extrajudicials
- Tramitar les reclamacions administratives en temes de consum, quan no és possible la mediació o aquesta no és satisfactòria
Serveis
- Atenció personalitzada
- Informació sobre els seus i deures com a consumidor o com a empresari
- Informació general sobre temes relacionats amb el consum
- Tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
Roba del Cor. Tresors conservats en naftalina
08/01/2015Fins al proper 25 de gener, es por visitar l'exposició Roba (d)el Cor 2, a la sala d'exposicions d'Els Costals
Els quarterons de mostassaf
08/01/2015La restauració de peces del Museu posa al descobert que comptem amb un parell de quarterons que servien per mesurar fruita seca o gra.
Mari Àngels García, nomenada millor esportista de l'any
15/12/2014Mari Àngels García ha estat la guanyadora del reconeixement al millor esportista de l’any de Castellbisbal que ha lliurat l’Àrea d’Esports.
Desembre 2014. Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
09/01/2015L'Arxiu Municipal rep la donació d'un conjunt de documents que retraten la societat rural de Castellbisbal
09/01/2015El material està format per documents en paper i algunes fotografies que testimonien l’explotació de diverses finques agràries del municipi i l’entorn
Recull de fotografies de la Nit de Reis
09/01/2015Les festes de Nadal acaben cedint el protagonisme als infants. El Parc de Nadal i la Nit de Reis han deixat un grapat d'imatges per emmarcar.
Restaurant Sal i Pebre
Menjar i postres casolans.
Salons per a celebracions.
Aparcament.
Aigües de Castellbisbal Empresa Mixta, SL (AICSA)
Oficina de la companyia d'aigües municipal
Bar El Casal
Cafeteria i restaurant amb servei de menú diari i caps de setmana.
Tapes i hamburgueses a la nit.
Excel·lents esmorzars de forquilla.