- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
Oficina d'Informació al Consumidor
L'oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei per ajudar els consumidors i usuaris a defensar els seus drets.
L’OMIC aporta solucions mitjançant la mediació o conciliació de les parts en determinats casos i sempre que no s’hagi produït intoxicació, lesió o mort ni hi hagi indicis racionals de delicte.
S’ofereix un sistema voluntari en què les dues parts, el consumidor que reclama i el comerciant o prestador del servei reclamat, han d’arribar a un acord com a via per resoldre la reclamació plantejada.
Més informació, en aquest díptic informatiu.
Objectius
- Informar i orientar sobre temes relacionats amb el consum
- Sensibilitzar a la població dels seus drets i deures com a consumidors
- Assessorar en les reclamacions presentades en matèria de consum i orientar cap a diferents vies de resolució
- Mediar entre comerciants i consumidors per arribar a acords extrajudicials
- Tramitar les reclamacions administratives en temes de consum, quan no és possible la mediació o aquesta no és satisfactòria
Serveis
- Atenció personalitzada
- Informació sobre els seus i deures com a consumidor o com a empresari
- Informació general sobre temes relacionats amb el consum
- Tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
Els veïns de Costablanca no hauran d'assumir el 10% de les obres d'urbanització
06/11/2014La Comissió Jurídica Assessora reconeix la il·legalitat dels acords referits a la participació de l’Ajuntament en els costos d’urbanització de Costablanca presos el 12 març de 2003, el 6 d’octubre de 2004 i el 2 de maig de 2007, però diu que no revisarà els acords
Aprovació de la llista provisional d'admesos i exclosos i data de les proves del procés de selecció d'un tècnic auxiliar d'informàtica, un auxiliar administratiu, un agent dinamitzador cultural i un conserge
06/11/2014Aida Mirabel Fernández guanya la Beca per al millor expedient de batxillerat
11/11/2014Judit Sánchez i Lluís Jiménez s’emporten el segon i tercer premi d’aquestes beques que atorga l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament.
Qui és l'Aida Mirabel Fernández?
11/11/2014Amb un 9,43, Aida Mirabel Fernández, veïna del poble i alumna de l'Institut Castellbisbal ha guanyat la beca per al millor expedient de Batxillerat
Castellbisbal participa en el programa "Joves per l'Ocupació"
07/11/2014Es tracta d'una iniciativa adreçada a nois i noies que no han acabat l’ESO o que, tot i acabar-la, han deixat els estudis.
Anunci informació modificació bases informes inspecció tècnica edificis
07/11/2014Anunci d'informació pública Plànol delimitació urbanitzacions
07/11/2014Edicte d'exposició pública de l'aprovació inicial del Pla Director de Clavegueram de Castellbisbal
10/11/2014Octubre 2014. Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
10/11/2014El procés participatiu del 9N atreu 3734 veïns de Castellbisbal
10/11/2014L'opció més escollida ha estat el Sí-sí, amb 2888 vots, seguida del Sí-No, que n'ha obtingut 464. El No, n'ha aconseguit 214.
Informe sobre les mesures dels camps electromagnètics generats per les línies elèctriques (freqüència 50 Hz) al voltant de diversos equipaments docents del municipi de Castellbisbal
18/11/2013L'Ajuntament ampliarà la xarxa de clavegueram de Can Costa
11/11/2014Les obres es faran a la zona baixa de la urbanització i evitaran que es produeixin abocaments d’aigües residuals al medi natural.
Informe sobre les mesures dels camps electromagnètics generats per línies elèctriques (freqüència 50 Hz) al voltant de l'Institut Escola Les Vinyes al municipi de Castellbisbal
22/07/2013Informe sobre les mesures dels camps electromagnètics. Antenes de telefonia mòbil i altres (freqüències entre 100 kHz i 3GHz)
19/05/2014Estudi de la qualitat de l'aire a Castellbisbal
17/03/201401a Règim del sòl
07/11/201401b Estructura viària i infraestructures
06/11/201401c Béns a protegir
05/11/201401d Sòl urbà no consolidat i sòl urbanitzable
04/11/201402.1 Qualificacions en sòl no urbanitzable SE
03/11/2014DocumentacióTràmitsDarrera actualització: 5.05.2023 | 17:24