- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
Oficina d'Informació al Consumidor
L'oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei per ajudar els consumidors i usuaris a defensar els seus drets.
L’OMIC aporta solucions mitjançant la mediació o conciliació de les parts en determinats casos i sempre que no s’hagi produït intoxicació, lesió o mort ni hi hagi indicis racionals de delicte.
S’ofereix un sistema voluntari en què les dues parts, el consumidor que reclama i el comerciant o prestador del servei reclamat, han d’arribar a un acord com a via per resoldre la reclamació plantejada.
Més informació, en aquest díptic informatiu.
Objectius
- Informar i orientar sobre temes relacionats amb el consum
- Sensibilitzar a la població dels seus drets i deures com a consumidors
- Assessorar en les reclamacions presentades en matèria de consum i orientar cap a diferents vies de resolució
- Mediar entre comerciants i consumidors per arribar a acords extrajudicials
- Tramitar les reclamacions administratives en temes de consum, quan no és possible la mediació o aquesta no és satisfactòria
Serveis
- Atenció personalitzada
- Informació sobre els seus i deures com a consumidor o com a empresari
- Informació general sobre temes relacionats amb el consum
- Tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
Volant o certificat d'empadronament individual (actual o històric)
30/11/2021Intermediació hipotecària i assessorament jurídic en matèria d'habitatge
30/11/2021Retirada de vehicles de la via pública
03/08/2020Denúncia sanitària
30/11/2021Caminada amb recreació històrica
29/09/2014Els participants a la Caminada del Patrimoni van reviure el final de la Guerra Civil amb una recreació històrica a la Torre Fossada.
Sol·licitud del carnet d'alberguista
30/11/2021Sol·licitud del carnet per a la gent gran
30/11/2021Programació Els Costals. Tardor-hivern 2014
30/09/2014L'ANC i Òmnium convoquen una concentració davant de l'Ajuntament a favor del 9N
30/09/2014Aquesta tarda, a les 19.00 hores, es farà una concentració davant de l’Ajuntament per protestar contra la suspensió cautelar de la consulta del 9 de Novembre.
Sol·licitud d'autorització per a realitzar activitats de foc (correfocs) amb pirotècnica
26/11/2021Reclamació d'objectes i/o documents perduts
27/07/2020Préstec de material ortopèdic
30/11/2021Sol·licitud del Servei d'Atenció Domiciliària (SAD)
30/11/2021Sol·licitud d'assessorament a persones emprenedores
29/11/2021Assessorament i intermediació laboral per a empreses
29/11/2021Autorització sanitària de funcionament per establiments de tatuatge, micropigmentació i pírcing
30/11/2021Presentació d'al·legacions en un expedient
29/11/2021Al·legacions i recursos en procediments sancionadors per infraccions regulades a les ordenances municipals
30/11/2021Tall de trànsit en un tram de la variant que va del cementiri al Canyet
01/10/2014El motiu són les obres de reparació del clavegueram, treballs que tenen una durada prevista d’un mes.
Presentació de documents a un expedient en tràmit
29/11/2021DocumentacióTràmitsDarrera actualització: 5.05.2023 | 17:24