- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
Oficina d'Informació al Consumidor
L'oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei per ajudar els consumidors i usuaris a defensar els seus drets.
L’OMIC aporta solucions mitjançant la mediació o conciliació de les parts en determinats casos i sempre que no s’hagi produït intoxicació, lesió o mort ni hi hagi indicis racionals de delicte.
S’ofereix un sistema voluntari en què les dues parts, el consumidor que reclama i el comerciant o prestador del servei reclamat, han d’arribar a un acord com a via per resoldre la reclamació plantejada.
Més informació, en aquest díptic informatiu.
Objectius
- Informar i orientar sobre temes relacionats amb el consum
- Sensibilitzar a la població dels seus drets i deures com a consumidors
- Assessorar en les reclamacions presentades en matèria de consum i orientar cap a diferents vies de resolució
- Mediar entre comerciants i consumidors per arribar a acords extrajudicials
- Tramitar les reclamacions administratives en temes de consum, quan no és possible la mediació o aquesta no és satisfactòria
Serveis
- Atenció personalitzada
- Informació sobre els seus i deures com a consumidor o com a empresari
- Informació general sobre temes relacionats amb el consum
- Tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
Memòria Any del Patrimoni
28/03/2014Agost 2013. Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
28/03/2014Setembre 2013. Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
28/03/2014Octubre 2013. Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
28/03/2014Novembre 2013. Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
28/03/2014Desembre 2013. Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
28/03/2014Gener 2014. Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
28/03/2014Febrer 2014. Evolució i distribució de l'atur registrat i demandants d'ocupació
28/03/2014Convocatòria Ple Ordinari del 31 de març 2014
28/03/2014La JOC presenta "Bach+Beethoven", a l'auditori
02/04/2014Amb aquest espectacle, l'audotir torna a fer una aposta per oferir espectacles de gran qualitat artística a preus populars.
Agenda del cap de setmana
03/04/2014Del 4 al 6 d'abril de 2014
Finalitzen els treballs de la Comissió pel futur dels centres educatius de Castellbisbal
03/04/2014La Comissió pel futur dels centres educatius de Castellbisbal ha donat per finalitzada la seva feina després que el passat mes de febrer es posés en marxa. L’objectiu d’aquesta comissió ha estat treballar amb la comunitat educativa una proposta de futur que garantís la qualitat de l’ensenyament a Castellbisbal.
Cursos Illa Esportiva 2013-2014
03/04/2014Els almuds del Museu
03/04/2014Els almuds es feien servir, sobretot, per mesurar el gra. De fet, el propi terme fa referència tant a la mesura de gra com al recipient que la conté. Pel que fa a la mesura és impossible d’establir un estàndar: cada zona tenia el seu de propi, tot i que sembla que la majoria anaven entre els dos i els sis litres.
Alta en el Registre d'Habitatges de Protecció Oficial
30/11/2021Fercam Transportes, SA
Empresa de transports de mercaderies.
Entra en funcionament l'Armari Solidari
04/04/2014La iniciativa, impulsada per un grup de voluntaris, neix amb la voluntat de crear un punt de trobada per cobrir les necessitats bàsiques de roba i calçat.
DocumentacióTràmitsDarrera actualització: 5.05.2023 | 17:24