- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
Oficina d'Informació al Consumidor
L'oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei per ajudar els consumidors i usuaris a defensar els seus drets.
L’OMIC aporta solucions mitjançant la mediació o conciliació de les parts en determinats casos i sempre que no s’hagi produït intoxicació, lesió o mort ni hi hagi indicis racionals de delicte.
S’ofereix un sistema voluntari en què les dues parts, el consumidor que reclama i el comerciant o prestador del servei reclamat, han d’arribar a un acord com a via per resoldre la reclamació plantejada.
Més informació, en aquest díptic informatiu.
Objectius
- Informar i orientar sobre temes relacionats amb el consum
- Sensibilitzar a la població dels seus drets i deures com a consumidors
- Assessorar en les reclamacions presentades en matèria de consum i orientar cap a diferents vies de resolució
- Mediar entre comerciants i consumidors per arribar a acords extrajudicials
- Tramitar les reclamacions administratives en temes de consum, quan no és possible la mediació o aquesta no és satisfactòria
Serveis
- Atenció personalitzada
- Informació sobre els seus i deures com a consumidor o com a empresari
- Informació general sobre temes relacionats amb el consum
- Tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
Recull d'imatges de la Festa Major d'Hivern 2015
27/01/2015Un any més, Castellbisbal ha celebrat la Festa Major d'Hivern amb tot un seguit d'activitats populars i tradicionals.
Sol·licitud de les carrosses per al Carnestoltes 2015
01/12/2014Si voleu formar una comparsa i necessiteu una carrossa, cada any, l'Ajuntament cedeix, gratuïtament, dues plataformes.
Fusteria d'alumini XR Metàl·lic
Taller d'al.lumini.
Les obres d'urbanització del carrer Doctor Llarc, en marxa
26/01/2015Els treballs, que han començat aquesta setmana, s’allargaran durant uns tres mesos, temps durant el qual el carrer estarà tallat al trànsit.
Nestlé Purina Petcare España, SA
Fabricación de productos para la alimentación de animales domésticos.
Ja es coneixen els números guanyadors del sorteig dels deu lots de cava
26/01/2015L'Àrea de Medi Ambient ja ha sortejat els premis corresponents a la campanya de recollida selectiva d'ampolles de cava.
Castellbisbal tindrà la seva pròpia Àrea Bàsica de Salut
28/01/2015El Ple municipal aprova la creació de la nova Àrea Bàsica de Salut (ABS) de Castellbisbal, fet que suposarà una millora en l’atenció sanitària que actualment es presta a la població del municipi.