- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
Oficina d'Informació al Consumidor
L'oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei per ajudar els consumidors i usuaris a defensar els seus drets.
L’OMIC aporta solucions mitjançant la mediació o conciliació de les parts en determinats casos i sempre que no s’hagi produït intoxicació, lesió o mort ni hi hagi indicis racionals de delicte.
S’ofereix un sistema voluntari en què les dues parts, el consumidor que reclama i el comerciant o prestador del servei reclamat, han d’arribar a un acord com a via per resoldre la reclamació plantejada.
Més informació, en aquest díptic informatiu.
Objectius
- Informar i orientar sobre temes relacionats amb el consum
- Sensibilitzar a la població dels seus drets i deures com a consumidors
- Assessorar en les reclamacions presentades en matèria de consum i orientar cap a diferents vies de resolució
- Mediar entre comerciants i consumidors per arribar a acords extrajudicials
- Tramitar les reclamacions administratives en temes de consum, quan no és possible la mediació o aquesta no és satisfactòria
Serveis
- Atenció personalitzada
- Informació sobre els seus i deures com a consumidor o com a empresari
- Informació general sobre temes relacionats amb el consum
- Tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
Gemma Recasens guanya el Tuiterari
23/04/2014Gemma Recasens ha estat la guanyadora del Concurs Tuiterari que l’Àrea de Cultura ha organitzat amb motiu de la Diada de Sant Jordi.
Castellbisbal se suma a la crida de rebuig i condemna pel segrest de nenes a Nigèria
27/05/2014L’Ajuntament de Castellbisbal s’ha sumat a la crida internacional conjunta que impulsen diferents actors de la cooperació catalana per condemnar la vulneració dels drets que estan patint més de 200 nenes nigerianes que han estat segrestades les darreres setmanes.
L'Ajuntament aprova el Pla d'Acció per a l'Energia Sostenible
27/05/2014L’Ajuntament va aprovar, en el ple del passat mes de març, el Pla d’Acció per a l’Energia Sostenible (PAES) que proposa 165 accions per lluitar contra el canvi climàtic.
Castellbisbal tindrà representació al 7è Congrés Nacional de la Gent Gran
28/05/2014Jesús Alcaraz, membre de junta de la Casa de Andalucía de Castellbisbal, ha estat escollit delegat per assistir al congrés, en representació del municipi i de la comarca del Vallès Occidental.
La Veu de Castellbisbal. Número 33
01/03/2011La Veu de Castellbisbal. Número 32
01/02/2011La Veu de Castellbisbal. Edició Especial. Número 34
01/03/2011La Veu de Castellbisbal. Número 31
01/12/2010La Veu de Castellbisbal. Número 30
01/11/2010La veu de Castellbisbal. Número 29
01/10/2010La veu de Castellbisbal. Número 28
01/09/2010La veu de Castellbisbal. Número 27
01/07/2010La veu de Castellbisbal. Número 26
01/06/2010La veu de Castellbisbal. Número 25
01/05/2010La veu de Castellbisbal. Número 24
01/04/2010La veu de Castellbisbal. Número 23
01/03/2010La veu de Castellbisbal. Número 22
01/02/2010La veu de Castellbisbal. Número 21
01/12/2009La veu de Castellbisbal. Número 20
02/11/2009La veu de Castellbisbal. Número 19
01/10/2009La veu de Castellbisbal. Número 18
01/09/2009DocumentacióTràmitsDarrera actualització: 5.05.2023 | 17:24