- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- home
-
Municipi per temes
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
- Consum
- Activitats econòmiques
- Arxiu Municipal
- Consum
- Comerç
- Comunicació
- Cooperació
- Cultura
- Educació
- Empresa i emprenedoria
- Esports
- Gent Gran
- Habitatge
- Igualtat
- Joventut
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Ocupació
- Obres privades
- Participació ciutadana
- Protecció Civil
- Sanitat i Salut Pública
- Seguretat Ciutadana
- Serveis a les persones
- Serveis Socials
- Urbanisme
Oficina d'Informació al Consumidor
L'oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei per ajudar els consumidors i usuaris a defensar els seus drets.
L’OMIC aporta solucions mitjançant la mediació o conciliació de les parts en determinats casos i sempre que no s’hagi produït intoxicació, lesió o mort ni hi hagi indicis racionals de delicte.
S’ofereix un sistema voluntari en què les dues parts, el consumidor que reclama i el comerciant o prestador del servei reclamat, han d’arribar a un acord com a via per resoldre la reclamació plantejada.
Més informació, en aquest díptic informatiu.
Objectius
- Informar i orientar sobre temes relacionats amb el consum
- Sensibilitzar a la població dels seus drets i deures com a consumidors
- Assessorar en les reclamacions presentades en matèria de consum i orientar cap a diferents vies de resolució
- Mediar entre comerciants i consumidors per arribar a acords extrajudicials
- Tramitar les reclamacions administratives en temes de consum, quan no és possible la mediació o aquesta no és satisfactòria
Serveis
- Atenció personalitzada
- Informació sobre els seus i deures com a consumidor o com a empresari
- Informació general sobre temes relacionats amb el consum
- Tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
Queixes, suggeriments i propostes
26/11/2021Instància genèrica
30/11/2021Denúncia per excés de soroll
26/11/2021Còpia de plànols del planejament urbanístic (topogràfics, urbanístics i parcel·laris)
29/11/2021Ús d'equipaments municipals per a activitats culturals, esportives o de lleure
30/11/2021Manteniment de contenidors
30/11/2021Denúncia per incompliment d'horari de locals nocturns
30/11/2021Denúncia per l'incompliment de la disciplina ambiental
07/03/2014Castellbisbal commemora el Dia internacional de la dona
07/03/2014Aquest vespre, a les 20.30, l’alcaldessa Dolors Conde farà la lectura del Manifest i posteriorment s’estrenarà a Els Costals l’obra “Deesses”, protagonitzada i dirigida per l’actriu Pepa Lavilla.
Aquest mes de març, matrícula gratuïta per als abonats de l'Illa Esportiva
04/03/2014La campanya, impulsada per la Regidoria d’Esports, està a dreçada a les persones que al llarg de tot aquest mes de març formalitzin l’abonament de l’Illa Esportiva de la Modalitat A.
Recull fotogràfic de la Festa Major de Sant Vicenç
26/01/2014Recull fotogràfic d'alguns dels actes celebrats amb motiu de la Festa Major de Sant Vicenç de 2014.
Castellbisbal. Número 1
02/04/2012DocumentacióTràmitsDarrera actualització: 5.05.2023 | 17:24