- home
-
Ajuntament
- Govern
- El Ple
- Junta de Govern Local
- Òrgans de govern
- Òrgans de participació
- Commemoració Dies Internacionals i Mundials
- Manifestos
- Oferta pública d'ocupació i convocatòries de personal
- Normativa
- Convenis i subvencions
- Protocols
- Organització administrativa
- Actuacions
- Plans i programes
- Tauler d'anuncis
- Pressupost municipal
- Contractacions
- Bústia ètica i de bon govern
- Seu electrònica
- Patrimoni de l'Ajuntament
- Retiment de comptes
- home
-
Ajuntament
- Govern
- El Ple
- Junta de Govern Local
- Òrgans de govern
- Òrgans de participació
- Commemoració Dies Internacionals i Mundials
- Manifestos
- Oferta pública d'ocupació i convocatòries de personal
- Normativa
- Convenis i subvencions
- Protocols
- Organització administrativa
- Actuacions
- Plans i programes
- Tauler d'anuncis
- Pressupost municipal
- Contractacions
- Bústia ètica i de bon govern
- Seu electrònica
- Patrimoni de l'Ajuntament
- Retiment de comptes
- Govern
- El Ple
- Junta de Govern Local
- Òrgans de govern
- Òrgans de participació
- Commemoració Dies Internacionals i Mundials
- Manifestos
- Oferta pública d'ocupació i convocatòries de personal
- Normativa
- Convenis i subvencions
- Protocols
- Organització administrativa
- Actuacions
- Plans i programes
- Tauler d'anuncis
- Pressupost municipal
- Contractacions
- Bústia ètica i de bon govern
- Seu electrònica
- Patrimoni de l'Ajuntament
Seguretat Ciutadana
El març de 1968 es va crear la Policia Local de Castellbisbal. Des d’aquest moment, com a servei públic de seguretat més proper al ciutadà, va començar a prestar servei amb un constant esforç per vetllar pel manteniment de l’ordre i per atendre els requeriments i necessitats dels veïns en la seva recerca d’una qualitat de vida caracteritzada per la seguretat i l’harmonia.
La Policia Local és un servei de l’Ajuntament, integrat dins de la Regidoria de Seguretat Ciutadana, amb la capacitat de donar resposta immediata davant qualsevol incidència, emergència o conflicte que requereixi la nostra intervenció a la totalitat del nucli urbà, urbanitzacions i polígons industrials del terme municipal.
La nostra missió principal és protegir el lliure exercici dels drets i llibertats de la ciutadania donant servei en funcions de seguretat, així com policia de proximitat i assistencial, garantint el coneixement òptim de les necessitats de les persones de la vila i la qualitat de la resposta que se’ls ofereix.
Serveis que oferim:
1. Donar servei de continuïtat les 24 hores del dia durant tot l’any en seguretat ciutadana i del trànsit, en contacte permanent amb els Mossos d’Esquadra.
2. Funcions de policia assistencial i de proximitat: atenció especial a persones en situació de desemparament. Servei de teleassistència a les persones grans. El “Grup d’Atenció a la Víctima” fa serveis relatius a situacions de violència domèstica, agressions sexuals, menors i persones grans. Mediació en conflictes.
3. Protecció Civil en situacions d’emergència i col·laboració i coordinació amb l’Agrupació de Defensa Forestal (ADF).
4. Recull de denúncies presencials i en xarxa amb el mateix programa de Mossos i policies locals de Catalunya.
5. Realització de sessions formatives d’Educació Vial a l’Institut i totes les escoles.
6. En funcions de policia administrativa, es vetlla pel compliment de les diferents ordenances municipals i resta de reglaments.
Per a suggeriments i queixes podeu adreçar-vos a:
Sots-inspector cap de la Policia Local
Correu electrònic: inspector@castellbisbal.cat
Dona el millor de tu, dona sang
08/01/2023De 10.00 a 14.00 hores, a la Sala d'actes de l'Ajuntament
Mesures extraordinàries per estat d'alerta per sequera hidrològica
14/12/2022Davant l'actual situació d'estat d'alerta per sequera hidrològica, s'han d'aplicar un conjunt de limitacions i restriccions en l'ús de l'aigua establertes per la Generalitat de Catalunya.
Ban municipal de mesures extraordinàries per sequera
21/12/2022Amb motiu de la declaració d’estat d’alerta per sequera hidrològica, l’Ajuntament de Castellbisbal fa públiques una sèrie de mesures restrictives establertes per la Generalitat de Catalunya i un conjunt de recomanacions de l’Agencia Catalana de l’Aigua que poden ajudar a estalviar i evitar el malbaratament de l’aigua a la llar
S’instal·len plaques fotovoltaiques a l’Institut Castellbisbal
22/12/2022Amb aquesta actuació, finançada íntegrament per l’Ajuntament, es completa la dotació de plaques solars per a l’autoconsum elèctric a tots els centres educatius del municipi.
Convocatòria d'una plaça d'administratiu via estabilització (Ref. 2022/9/FS)
23/12/2022Castellbisbal se suma a la campanya per un Nadal inclusiu
23/12/2022L’Ajuntament participa per segon any consecutiu en aquesta iniciativa amb l’objectiu que tots els infants amb diversitat funcional puguin gaudir en igualtat d’oportunitats de les activitats del Campament Reial
Convocatòria d'una plaça d'auxiliar administratiu/va via estabilització (Ref. 2022/10/FS)
23/12/2022Convocatòria de dues places de dinamitzador/a cultural via estabilització (Ref. 2022/11/FS)
23/12/2022Convocatòria d'una plaça d’educador/a social estabilització (Ref. 2022/14/FS)
23/12/2022Convocatòria d'una plaça de d’educador/a social estabilització (Ref. 2022/14/FS)
23/12/2022Convocatòria d’una plaça de dinamitzador/a d’esports via estabilització (Ref. 2022/12/FS)
23/12/2022Convocatòria d'una plaça d’enginyer/a tècnic/a via estabilització (Ref. 2022/15/FS)
23/12/2022Convocatòria de dues places de jardiner via estabilització (Ref. 2022/16/FS)
23/12/2022Convocatòria de dues places de peó d’obres via estabilització (Ref. 2022/17/FS)
23/12/2022Convocatòria de dues places de professor/a d'adults via estabilització (Ref. 2022/18/FS)
23/12/2022Convocatòria de dues places de treballador/a social via estabilització (Ref. 2022/22/FS)
23/12/2022Convocatòria d'una plaça de dinamitzador/a via estabilització (Ref. 2022/23/FS)
23/12/2022Convocatòria d'una plaça de professor/a de música, especialitat flauta travessera, via estabilització (Ref. 2022/24/FS)
15/04/2024Convocatòria de sis places d'auxiliar administratiu/va via estabilització (Ref. 2022/25/FS)
23/12/2022Darrera actualització: 14.04.2022 | 14:05