S’obre una línia telefònica gratuïta d’acompanyament emocional a la població durant el confinament

Dimarts, 31 de març de 2020

L’Ajuntament també reforça el servei gratuït d’assessorament jurídic que aquests dies atendrà consultes laborals, a més de les d’habitatge o conflictes familiars que ja tramitava


Aquesta setmana s’ha posat en marxa un nou servei comarcal gratuït per oferir informació i acompanyament emocional a la població de Castellbisbal i de la resta de municipis del Vallès Occidental.

L’actual situació de confinament està tenint com a conseqüència, entre altres aspectes, l’aparició, increment o agreujament de situacions personals que afecten de forma important l’estat emocional i/o psicològic. L’objectiu d’aquest nou servei del Consell Comarcal del Vallès Occidental és poder atendre aquestes situacions i resoldre dubtes de persones que puguin sentir-se angoixades o preocupades per diferents qüestions relacionades amb la situació creada per la crisi del coronavirus.

El servei està format per un equip d’una quinzena de professionals, majoritàriament psicòlegs i persones habituades a l’atenció al públic i al suport en gestió del dol. Per accedir-hi cal trucar al telèfon gratuït 900 29 35 34, qualsevol dia de la setmana, de 9 del matí a 9 del vespre.

Assessorament jurídic

Durant aquests dies d’Estat d’alarma, l’Ajuntament també manté en funcionament el Punt d’Orientació Jurídic Municipal, un servei que pot resultar especialment útil en la situació d’excepcionalitat en què ens trobem. Per això, a més d’atendre les consultes de dret civil, de família o penal, el servei es reforça amb l’assessorament jurídic sobre temes laborals, especialment els vinculats amb els ERTES. 

Les persones que necessitin fer alguna consulta jurídica poden trucar a Can Margarit, al telèfon 93 772 00 55, de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 hores, des d’on es gestionarà una cita telefònica amb l’advocada responsable del servei.

 

Darrera actualització: 31.03.2020 | 11:46