Àrea de Servei d'Arxiu i Gestió Documental. Gestió de l'Arxiu Municipal, fons documentals, gestió documental corporativa i accés als documents.
Aquesta àrea assumeix les competències següents, en matèria de protecció, recerca i difusió:
- Administració del servei: planificació, avaluació de qualitat i gestió del servei, gestió de l’Arxiu Municipal de Castellbisbal, i anàlogues.
- Gestió dels fons documentals de l’Arxiu Municipal: tractament arxivístic, avaluació, transferències, instruments de descripció, i anàlogues.
- Gestió del Sistema documental corporatiu: impuls i manteniment del sistema de gestió documental corporatiu, polítiques, instruccions i eines del sistema, serveis i programes de suport als usuaris, portal de tràmits i gestions, i anàlogues.
- Gestió de l’accés als documents de l’Arxiu Municipal: consultes internes i externes de documents, i anàlogues.
- Funcions d'Unitat d'Informació respecte a l'accés a la informació pública d'acord amb l’article 68.3 i disposició final de la Política de Gestió documental i Transparència.