Una caminada per Castellbisbal obre el Cicle de Passejades per a la Gent Gran de la temporada

Dilluns, 17 de febrer de 2025

Un grup de 170 persones grans han participat en la primera de les sortides del nou Cicle de Passejades per a la Gent Gran que el passat 12 de febrer va tenir lloc a Castellbisbal. Durant un recorregut d’uns 9 quilòmetres, els i les caminaires van poder visitar el Pont del Diable i la Torre Fossada, entre altres espais emblemàtics del municipi.

La nova temporada del Cicle de Passejades per a la Gent Gran té 86 municipis participants, distribuïts en grups de quatre. Castellbisbal enguany ha quedat emparellat amb les poblacions de Berga, les Masies de Voltregà i Sant Andreu de la Barca. 

L’objectiu de la iniciativa és fomentar l’activitat física entre les persones majors de seixanta anys com a eina per millorar la salut, alhora que es vol promoure l’intercanvi entre diferents poblacions oferint la possibilitat de conèixer diferents entorns geogràfics i de viure la natura d’una manera adaptada a les possibilitats de la gent gran.

La pròxima passejada serà el 5 de març, a Berga. El 26 de març serà el torn de Sant Andreu de la Barca i el 9 d’abril la sortida serà a les Masies de Voltregà. Finalment, s’ha previst una jornada de cloenda que tindrà lloc el mes de maig, en un lloc i una data encara per concretar.

El Cicle de Passejades per a la Gent Gran és una iniciativa que impulsa la Diputació de Barcelona amb la col·laboració dels ajuntaments participants.

Darrera actualització: 17.02.2025 | 13:07