Telèfon gratuït per informar d'incidències en la recepció del senyal de la TDT

Dimecres, 11 de juliol de 2018

El desplegament a Castellbisbal de xarxa 4G pot provocar incidències en la recepció de la Televisió Digital Terrestre (TDT). Aquestes avaries es poden resoldre gratuïtament trucant al 900 833 999 o consultant el portal web www.llega800.es facilitat pel Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme.


El desplegament de la xarxa de telefonia d’última generació, anomenada comercialment 4G, que les principals operadores de telefonia mòbil estan instal·lant als repetidors del municipi pot provocar incidències en la recepció del senyal de Televisió Digital Terrestre (TDT) en algunes zones de Castellbisbal.

Per resoldre aquests problemes de manera gratuïta i amb les mínimes molèsties possibles, el Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme posa a disposició dels ciutadans el servei Llega800, encarregat de garantir la compatibilitat entre la posada en marxa del 4G i la recepció del senyal de TDT.

Per informar de les incidències i resoldre les avaries es pot trucar al número de telèfon gratuït 900 833 999 o consultar l'enllaç www.llega800.es. Un cop feta la comunicació, el servei tècnic de Llega800 revisarà les antenes de televisió i, en cas que sigui necessari, hi instal·larà un filtre sense que això suposi cap cost per a l’usuari.

La tecnologia 4G permet connexions mòbils de molt alta velocitat, millorar la cobertura a l’interior dels edificis i majors nivells de penetració geogràfica, especialment a les zones rurals.

En cas de dubtes i per obtenir més informació, Llega800 ofereix també un recull de preguntes i respostes freqüents sobre el desplegament de la xarxa 4G, el servei Llega800, la instal·lació dels filtres als televisors i les interferències detectades, així com les possibles solucions,

Darrera actualització: 28.10.2019 | 16:11