El Servei d’Atenció Domiciliària i el d’Àpats a Domicili continuen actius per donar resposta a les necessitats de la població usuària
Tot i treballar amb serveis mínims a causa del confinament per coronavirus, l’Ajuntament està fent seguiment constant aquests dies de les persones grans que viuen soles o estan en situació de vulnerabilitat.
En aquest sentit, s’ha activat un nou protocol per atendre i fer seguiment de les persones més grans de 65 anys del municipi que viuen soles o no tenen una xarxa familiar propera, amb l’objectiu de comprovar el seu estat de salut i atendre les necessitats que puguin tenir. Des de l’Ajuntament, demanem a la ciutadania que si coneixeu alguna persona de Castellbisbal que pugui estar en aquesta situació, ens ho comuniqui fent un truc al telèfon 93 772 02 25 de l’Ajuntament, a Can Margarit, al 93 772 00 55, o a la Policia Local, al 93 772 11 88.
A més, des de Serveis Socials també es fa seguiment del Servei d’Atenció Domiciliària, que es continua prestant a les persones usuàries. El servei d’Àpats a Domicili i el Banc d’Aliments per a persones vulnerables també es mantenen actius i s’està treballant perquè les beques menjador del Consell Comarcal del Vallès Occidental arribin a través de targetes moneder a les famílies que en tenen necessitat.
Pel que fa als casos de pobresa energètica i amb l’objectiu de garantir els subministraments bàsics d’aigua, llum i gas, l’Ajuntament està fent gestions aquests dies amb les empreses responsables. De moment, ja s’ha arribat a un acord amb AICSA i amb Endesa, de manera que mentre duri aquesta situació d’excepcionalitat no hi hauran talls d’aigua o llum per impagament de factures.