L’objectiu d’aquest nou servei de comunicació és ser més a prop de la ciutadania i mantenir informada la població sobre temes rellevants del municipi, així com d’avisos i notícies que puguin ser d’interès.
L’Ajuntament de Castellbisbal ha activat un canal de difusió propi a WhatsApp, actualment la principal eina de missatgeria instantània. Aquesta nova funcionalitat gratuïta de canals que des de fa poc ofereix aquesta plataforma permet difondre informació a la ciutadania de forma ràpida, senzilla i privada, seguint el model de Telegram.
El canal de WhatsApp de l’Ajuntament emet periòdicament informació de nous serveis, ajuts i tràmits, notícies rellevants i activitats que es fan al municipi, a més d’avisos i alertes. “Amb l’activació d’aquest nou servei de comunicació volem ser on és la ciutadania”, reconeix l’alcaldessa, M. Dolors Conde: “WhatsApp és una de les eines de missatgeria instantània més populars del món i això ens permet connectar amb un públic més ampli i divers i arribar a persones que no utilitzen habitualment les xarxes socials”, assenyala.
El canal de WhatsApp de l’Ajuntament ja es pot trobar a la pestanya “Actualitzacions” de l’aplicació (“Novedades” ens els dispositius configurats en castellà), des d’on es poden seguir els estats i els canals d’interès, en un espai separat dels xats personals. També podeu accedir-hi mitjançant el següent enllaç: www.castellbisbal.cat/whatsapp
Un cop dins del canal, només cal seleccionar l’opció “Seguir” i ja es començaran a rebre els missatges de l’Ajuntament. Cal tenir en compte que un cop es segueix el canal, es poden activar les notificacions dels missatges que enviï l’Ajuntament clicant sobre la campaneta que apareix a la part superior de la pantalla.
També és important destacar que els canals de WhatsApp són unidireccionals (només per rebre missatges) i que la privacitat de les persones usuàries està protegida, ja que ningú podrà accedir al número de telèfon ni a dades personals.