El nou punt d’atenció al client es posa en marxa aquesta setmana i s’hi podran realitzar tot tipus de gestions relacionades amb el subministrament d’aigua
A partir de demà, 18 d’octubre, l’Ajuntament amplia els serveis que s’ofereixen a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de Can Santeugini amb la incorporació d’un punt d’atenció al client de la companyia Aigües Castellbisbal (AICSA). D’aquesta manera, s’incrementa i es millora l’atenció que s’ofereix a les persones que viuen al sector nord-oest del municipi facilitant-los que puguin fer les gestions relacionades amb aquest servei sense haver-se de desplaçar fins al nucli urbà.
El punt d’atenció al client d’AICSA oferirà un servei complet i s’hi podran fer tot tipus de gestions entre les quals hi haurà la possibilitat de pagar factures (amb targeta), fer contractacions domèstiques o comercials o fer qualsevol canvi en els contractes vigents. També es podran fer baixes del servei i tot tipus de consultes. A més, s’explicarà com fer els tràmits de manera electrònica a través de l’oficina virtual de l’empresa i s’ajudarà, de manera pràctica, a les persones que en vulguin aprendre.
L’OAC de Can Santeugini està instal·lada al centre cívic d’aquesta urbanització (c. Montjuïc, 14-20) i el seu horari d’obertura és cada dimarts de 9.00 a 12.00 hores. El servei d’AICSA funcionarà els mateixos dies i en el mateix horari i romandrà tancat durant el mes d’agost.
Amb la incorporació del punt d’atenció d’AICSA, l’OAC de Can Santeugini amplia els serveis d’atenció ciutadana per a totes aquelles persones que viuen a les urbanitzacions més allunyades del nucli urbà com són Can Santeugini. Costablanca, Ca n’Oliveró, Can Nicolau de Dalt i Colònia del Carme així com per a les persones que viuen en masies i nuclis disseminats. D’aquesta manera es vol apropar l’administració al ciutadà i evitar desplaçaments al veïnat d’aquesta zona.
L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Can Santeugini es va obrir l’any 2018 i té funcions de registre general i de finestreta única. Això significa que s’hi poden presentar totes les sol·licituds i documents que s’adrecin a l’Ajuntament.
L’oficina també s’ha dissenyat com un important servei per canalitzar nombroses gestions que es fan amb el Departament de Serveis Socials i, en aquest sentit, actua d’enllaç amb la Regidoria de Serveis a les Persones.
L’Ajuntament també ofereix la possibilitat de desplaçar personal tècnic i responsables polítics fins a l’OAC de Can Santeugini per atendre consultes concretes de la ciutadania quan sigui necessari. En aquest cas, però, es tracta d’un servei que s’ha de sol·licitar prèviament.