L’objectiu és avaluar-ne l’estat i requerir a les companyies distribuïdores dels serveis que adoptin les mesures necessàries per a la seva reparació i manteniment.
L’equip d’agents cívics municipals està realitzant aquestes setmanes una exhaustiva tasca de recollida de dades per tot el municipi amb l’objectiu d’avaluar l’estat dels suports que sustenten les instal·lacions d’electricitat i de telefonia. Aquesta acció respon a la necessitat de detectar i documentar qualsevol mena de deficiència que pugui comprometre la seguretat i la integritat d’aquestes estructures, com ara desploms, fissures o trencaments parcials.
Les inspeccions s’han començat a fer per les urbanitzacions i està previst revisar les estructures de tot el municipi. Posteriorment, amb totes les dades recollides, s’elaborarà un informe tècnic complet que detallarà les anomalies detectades en els suports i que servirà com a base perquè l’Ajuntament pugui requerir a les companyies distribuïdores dels serveis d’electricitat i telefonia que adoptin les mesures necessàries per a la seva reparació i manteniment.
“Amb aquest procés volem garantir que les instal·lacions elèctriques i de telefonia a tot el municipi compleixen amb els estàndards de qualitat i seguretat establerts”, assenyala el regidor d’Urbanisme i Cohesió Territorial, Jordi Piera Cano, que destaca que “la col·laboració entre les diferents companyies distribuïdores de les instal·lacions serà clau per a la ràpida resolució de les deficiències identificades”.