El Síndic de Greuges atendrà consultes i queixes a Castellbisbal el proper 3 de març

Dimarts, 16 de febrer de 2021

Les visites es faran de forma telemàtica, per telèfon o videotrucada. Prèviament, cal concertar entrevista trucant al telèfon gratuït 900 124 124 o enviant un correu electrònic a sindic@sindic.cat


L’equip del Síndic de Greuges de Catalunya atendrà el dimecres 3 de març la població de Castellbisbal que vulgui fer consultes i presentar queixes contra les administracions públiques i les empreses que presten serveis d’interès general, com ara llum, aigua o gas. De manera transitòria i fins a poder tornar a fer-les presencialment, l'atenció serà telemàtica, per telèfon o videotrucada. Per concertar entrevista es pot enviar un missatge al correu electrònic sindic@sindic.cat o també trucar al telèfon gratuït 900 124 124.

La presència de l’equip del Síndic de Greuges a Castellbisbal forma part del conveni signat amb l’Ajuntament  amb l’objectiu d’incrementar les garanties i els drets de la ciutadania. Fruit d’aquest acord, els assessors del Síndic visiten periòdicament el nostre municipi per atendre la població.

Sobre el Síndic de Greuges

El Síndic té la funció d'atendre les queixes de totes les persones que es troben desemparades davant l'actuació o la manca d'actuació de les administracions. Vetlla pel bon funcionament de l'Administració de la Generalitat i dels ens locals de Catalunya, com ara els ajuntaments, les diputacions o els consells comarcals. Per tant, actua com a supervisor i col·laborador de l'Administració catalana, amb l'objectiu d'ajudar a millorar-ne el funcionament.

També supervisa les empreses privades que presten serveis d'interès públic, com ara la llum, la telefonia, l'aigua, el gas, el servei postal, etc.

Darrera actualització: 16.02.2021 | 11:13