La línia entre Castellbisbal-Sant Andreu de Barca (L66) registra una mitjana de 400 usuaris setmanals.
Es tracta d’una xifra que s’espera que s’incrementi a mesura que es consolidi el servei, però que l’Ajuntament valora positivament perquè, segons el regidor de Medi Ambient, Enrico Martinelli, “avala la decisió que vàrem prendre conjuntament amb Sant Andreu de posar la línia en marxa i assumir-ne una part del finançament”. I és que mantenir la L66 té un cost d’uns 60.000 euros que aporten, a parts iguals, cada un dels consistoris i la Generalitat.
A dia d’avui, el bus a Sant Andreu ofereix cinc expedicions diàries que, sobretot, són usades per treballadors dels polígons industrials i estudiants. En aquest sentit, Martinelli considera que ara cal centrar els esforços en introduir una nova expedició “amb la qual es pugui obrir a més viatgers i a d’altres usos.”
Connexió amb FGC i RENFE Un dels avantatges de la L66 és que connecta Castellbisbal amb l’estació dels Ferrocarrils de la Generalitat d’El Palau de Sant Andreu. A més, amplia el servei del Bus de l’Estació ja que també para a Renfe i, per tant, ofereix cinc viatges diaris addicionals.