Les persones amb experiència professional però que no disposen de cap reconeixement que la certifiqui poden assessorar-se a través del Servei Local d’Ocupació i Formació
El Servei Local d’Ocupació i Formació de l’Ajuntament ha estat reconegut per la Generalitat de Catalunya com a Punt Oficial per a la Informació i Orientació del Sistema d’Acreditació de competències professionals. Aquest nou servei s’adreça a les persones del municipi que necessiten una acreditació oficial que demostri allò que són capaces de fer a partir de la seva experiència professional o la seva formació no reconeguda oficialment.
A partir d’ara, per tant, els castellbisbalencs i castellbisbalenques que tenen experiència laboral i necessiten un reconeixement oficial poden contactar amb el Servei Local d’Ocupació i Formació de l’Ajuntament. Allà seran atesos per personal habilitat que a més d’orientar i informar sobre el procés d’acreditació de competències professionals, ofereix ajuda per emplenar la sol·licitud d’inscripció al programa, impulsat per l’Agència Pública de Formació i Qualificació Professionals de Catalunya.
Segons la regidora de Promoció Econòmica, Gemma Margarit,
“amb aquesta acreditació es posa en valor les competències professionals de la persona, millorant el seu currículum i la seva ocupabilitat, amb la finalitat de facilitar la inserció i la integració laboral, així com la lliure circulació dins el mercat laboral”.
Les persones interessades en el programa d’acreditació de competències professionals poden contactar amb el Servei Local d’Ocupació i Formació trucant al 93 772 38 78 o al mòbil 673 61 03 60. També ho poden fer enviant un correu electrònic a l’adreça borsatreball@castellbisbal.cat