Castellbisbal ha estat el primer municipi del Vallès Occidental d’afegir-se a aquesta targeta, que s’oferirà a tot el teixit comercial local.
La Regidoria de Promoció Econòmica ha presentat, a una trentena de comerciants del municipi, el funcionament i els avantatges de la nova targeta de fidelització Compradors pel país que s’implantarà a Castellbisbal i que permetrà als clients obtenir descomptes en les seves compres.
La iniciativa, que compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona, està impulsada per la Confederació de Comerç, que està implantant la targeta Compradors pel país a diferents municipis catalans, com ara Badalona, Tarragona o Manresa, a més de Vic i Vilafranca, on la targeta es va implantar ara fa tres anys.
De fet, va ser la gerent de l’Associació de Comerciants Centre Vila de Vilafranca, Cristina Bundó, l’encarregada de fer la presentació de la targeta Compradors pel país als comerciants de Castellbisbal, en dues sessions informatives que van tenir lloc el passat 2 de març a la Sala de Plens de l’Ajuntament. Entre altres detalls, Bundó va explicar que la targeta no té cap vinculació amb entitats bancàries i que neix amb la vocació d’esdevenir una targeta unitària a tot Catalunya.
Municipi pioner
Castellbisbal ha estat el primer municipi del Vallès Occidental a signar un acord amb la Confederació de Comerç de Catalunya per oferir la targeta de fidelització Compradors pel país a tot el teixit comercial del municipi.
“El nostre objectiu és implantar la targeta de forma progressiva. Per això, en una primera fase, se’n farà una prova pilot amb una desena d’establiments per, posteriorment, oferir-la a tot el teixit comercial de Castellbisbal”, assenyala el regidor de Promoció Econòmica, Toni Pons, alhora que destaca que “el principal benefici per als clients que disposin d’aquesta targeta gratuïta és que, per cada compra realitzada, acumularan descomptes que podran bescanviar en futures ocasions als mateixos establiments”.