Una tercera part de les queixes rebudes fan referència aspectes relacionats amb la telefonia.
L’any 2014, l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, l’OMIC, va realitzar un total de 260 gestions entre reclamacions, consultes, denúncies i queixes. D’aquestes, la gran majoria, 204, van ser consultes relacionades amb aspectes diversos.
A més, l’OMIC, va rebre 44 reclamacions que, en la majoria dels casos, 33, es van poder resoldre a favor dels consumidors, cosa que va suposar poder-los retornar, en total, més 6.500 euros.
En una proporció més petita, l’oficina del consumidor va rebre també tres denúncies i vuit queixes de veïns de Castellbisbal.
Àmbits d’actuació Pel què fa al contingut de les queixes i reclamacions registrades, pràcticament la meitat, el 45,77%, feien referència a aspectes relacionats amb els serveis de subministrament d’aigua, electricitat, gas o telèfon. De fet, només aquest darrer va reunir una tercera part del total de queixes rebudes a l’OMIC. Del total de 260 gestions realitzades, 79 feien referència a la telefonia.