Les persones que a partir d’avui i fins al proper 20 de desembre facin compres en algun dels més de cinquanta establiments adherits a la campanya, participaran en el sorteig dels vals.
Amb l’objectiu de continuar donant un impuls al teixit comercial del municipi, la Regidoria de Comerç posa avui en marxa, coincidint amb l’encesa de les llums nadalenques, la campanya Per Nadal, compra a Castellbisbal!, que consisteix en sortejar 20 vals de 60 euros per gastar en sopars romàntics per a dues persones en alguna de les cinc masies restaurants que tenim al municipi: Torre del Conill, Cal Pupinet, Can Campanyà, Ca l’Esteve i La Masia.
Més de 50 establiments comercials i de serveis s’han sumat a la iniciativa, que, en paraules de la regidora de Comerç, Conxi Llurba, s’impulsa per “premiar la fidelitat dels clients que realitzen les seves compres als comerços locals i potenciar entre els habitants de Castellbisbal la compra en establiments del municipi, que a més de proximitat i una oferta molt variada, també ofereixen una atenció personalitzada”.
A partir d’avui i fins al proper 20 de desembre es podrà segellar, en qualsevol de les botigues adherides, el targetó de la campanya Per Nadal, compra a Castellbisbal! que s’ha fet arribar a tots els habitatges del municipi. Per participar en el sorteig dels vals dels sopars romàntics cal emplenar-lo amb tres segells, un per cada compra feta durant els dies de la campanya. La única condició és que les compres s’han de fer a tres comerços diferents.
Tots els targetons correctament emplenats i dipositats a les urnes que s’han habilitat a cadascuna de les botigues que s’han sumat a la iniciativa entraran en el sorteig dels 20 sopars romàntics per a dues persones, que tindrà lloc el 23 de desembre a la seu de l’Ajuntament. Els premiats tindran temps, des del 23 de desembre i fins al 14 de gener, per recollir els vals.
Un cartell especial
Com a novetat, aquesta campanya comercial compta amb la col•laboració dels alumnes del Programa de Formació i Inserció (PFI) d’auxiliar de comerç i atenció al públic de l’institut Castellbisbal, que han dissenyat el cartell de la promoció dels sopars romàntics.