La Regidoria de Consum farà, durant els mesos de maig i juny, una campanya informativa a les botigues per informar dels requisits bàsics en la relació amb els consumidors. Els qui compleixin la normativa rebran un distintiu de qualitat.
Es tracta d’una iniciativa que impulsen, conjuntament, l’Ajuntament de Castellbisbal i la Diputació de Barcelona. Una tècnica municipal visitarà els comerciants amb l’objectiu d’assessorar-los en relació amb els requisits bàsics de Consum com poden ser la normativa de preus, tiquets i factures o drets lingüístics.
A més, per tal que els establiments disposin d’informació suficient, es lliurarà un bolígraf que compta amb un llapis de memòria on hi ha tota la normativa de Consum que els és aplicable, juntament amb una carpeta amb tota la documentació necessària per al seu dia a dia.
Els comerços i serveis que garanteixin unes correctes relacions de consum amb els compradors rebran, a finals d’aquest any, un distintiu de qualitat. Aquesta actuació és un més dels serveis que presta l’Oficina Municipal d'Informació al consumidor