La voluntat de l’Ajuntament és que l’aplicació esdevingui una plataforma de promoció del teixit comercial del poble així com un canal de comunicació eficaç entre els comerços i la clientela.
El comerç local disposa d’una nova eina de promoció i contacte amb la seva clientela després que l’Ajuntament ha donat un nou impuls a l’espai comercial que hi ha a l’app municipal Castellbisbal a prop. En concret, s’ha habilitat un directori comercial que, a hores d’ara, ja compta amb la participació de 120 establiments del poble.
La iniciativa de renovar l’app i donar-li major presència entre la ciutadania va sorgir de la regidoria de Comerç amb l’objectiu d’oferir una plataforma per donar visibilitat al comerç de proximitat i, a la vegada, poder informar dels productes i serveis que ofereixen.
De moment, a l’aplicació s’hi pot consultar la informació de 42 comerços, 53 serveis i 25 establiments de restauració i una desena d’establiments més estan pendents d’incorporar-hi les seves dades.
Fem poble! Ara toca, Castellbisbal La renovació de l’app de Comerç és una més de les accions que l’Ajuntament duu a terme per promocionar les compres als establiments de proximitat locals. Es tracta d’unes accions que el consistori realitza durant tot l’any, però que, després de la pandèmia, s’han intensificat i que, a hores d’ara, es materialitzen en la campanya Fem poble! Ara toca Castellbisbal.
La potenciació de l’app com a eina de promoció i relació amb la clientela també es produeix després de comprovar la bona acollida que va tenir la guia Establiments oberts! que es va publicar a l’app durant la pandèmia i que, durant el més d’abril, va ser el tercer contingut més vist, després de les notícies i la Guia ciutadana durant el confinament.