Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya ha activat el Pla Especial d’Emergències per Inundacions de Catalunya (INUNCAT) en fase d’alerta, davant la previsió de pluges intenses que podrien afectar diverses zones del territori, incloent-hi la comarca del Vallès Occidental i, en particular, el municipi de Castellbisbal.
Segons les previsions meteorològiques emeses pel Servei Meteorològic de Catalunya, a partir del migdia de demà dissabte, 26 d’abril, i fins al vespre, s’esperen pluges intenses que poden anar acompanyades de tempesta i localment de calamarsa o pedra petita.
Davant aquesta situació, l'Ajuntament de Castellbisbal fa una crida a tota la ciutadania per adoptar les següents mesures preventives:
Protecció Civil ofereix un conjunt complet de consells per afrontar de manera segura episodis de pluges intenses, els quals podeu consultar en detall al seu lloc web.
Recordeu que, en cas d'emergència, podeu contactar amb els serveis municipals a través dels telèfons d'emergència locals o mitjançant el número general d'emergències 112.
Mantingueu-vos informats i actueu amb precaució.