Aquest tràmit permet comunicar a l'Ajuntament el cessament d'una activitat temporalment o definitivament (únicament per activitats de l’annex II i de l’annex III de la Llei 20/2009, del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats. Per les activitats de l’annex I s’ha de comunicar el cessament a la Generalitat).
Interessat La persona titular de l’activitat o el seu representant legal.
En termini
No existeix un període específic.
Gratuït
Llei 20/2009, del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats
Indústria i Activitats
Formulari editable. Cal emplenar-lo i desar els canvis. Es pot aportar electrònicament al tràmit en línia corresponent
O bé còpia de la baixa de l’Impost d’Activitats Econòmiques si l’activitat està sotmesa a aquest impost.
El document ha d'acreditar: 1. Que no hi ha presència de productes tòxics o perillosos, ni residus de qualsevol mena o que, d’haver-n’hi hagut, han estat gestionades de conformitat amb la normativa vigent. 2. Que ni el sol ni les aigües subterrànies resten contaminades o que, d’haver-ho estat, s’han descontaminat, d’acord amb la normativa especifica. 3. En quin estat romanen les instal·lacions envers el veïnat i el seu entorn físic. 4. En el seu cas, quan ho determini la normativa sectorial d’aplicació, les mesures de vigilància i control posteriors al cessament que s’adoptaran.
En aquest cas, no cal presentar la declaració responsable
Cal emplenar el formulari que us podeu descarregar de la columna lateral dreta, en versió PDF, i juntament amb la resta de documentació exigida, lliurar-la a l'OAC de l'Ajuntament, situada a l'avinguda Pau Casals, 9. (Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 hores). Si ho preferiu, el personal de l'OAC us facilitarà el formulari que haureu d'emplenar en el moment de tramitar la sol·licitud.