Aquest tràmit permet sol·licitar l'informe urbanístic que acredita la compatibilitat d'una activitat i l'establiment on es vol exercir amb el règim d'ús i edificació establert a la legislació urbanística i en el planejament urbanístic aplicable, així com la disponibilitat i suficiència dels serveis públics que exigeix l'activitat.
Interessat La persona titular de l’activitat o el seu representant legal.
En termini
No existeix un període específic.
Cal pagar la taxa per autoliquidació. 700 €: per auroritzacions ambientals; 400 €: per llicències ambientals; 90 €: per comunicacions ambientals (Ordenança fiscal 10)
El termini per resoldre la petició d'informe urbanístic és d'un mes, tret dels supòsits en què aquest s'hagi d'emetre en la comunicació prèvia, que el termini serà de vint dies.Transcorregut el termini de resolució sense resoldre expressament i notificar-ho, la petició es regularà, en cada cas, pel que s'estableixi a la normativa vigent.
Decret legislatiu 1/2010, del 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme. Planejament municipal. Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats. Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives.
Indústria i Activitats
Formulari editable. Cal emplenar-lo i desar els canvis. Es pot aportar electrònicament al tràmit en línia corresponent
Aquesta memòria ha d’explicar la naturalesa de l’activitat i les seves característiques principals, amb determinació de les necessitats d’ús i aprofitaments del sòl i del subsòl, així com dels requeriments de l’activitat respecte la disponibilitat i la suficiència dels serveis públics municipals (aigua incendis, aigua potable, electricitat baixa tensió, electricitat alta tensió, gas natural, telecomunicacions, evacuació d’aigües residuals i evacuació aigües pluvials).
Plànols d’ubicació, d’emplaçament i d’implantació en planta de l’activitat (ha de contenir les connexions de servei com ara l’escomesa aigua incendis, aigua potable, electricitat baixa tensió, electricitat alta tensió, gas natural, telecomunicacions, evacuació d’aigües residuals i evacuació aigües pluvials).
En els casos d’activitats subjectes a la legislació d’accidents greus, la sol·licitud ha de contenir la informació que requereixi aquesta legislació, en relació a l’anàlisi quantitatiu del risc, d’acord amb les instruccions dictades per la Agència Catalana de Seguretat Industrial
Cal emplenar el formulari que us podeu descarregar de la columna lateral dreta, en versió PDF, i juntament amb la resta de documentació exigida, lliurar-la a l'OAC de l'Ajuntament, situada a l'avinguda Pau Casals, 9. (Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 hores). Si ho preferiu, el personal de l'OAC us facilitarà el formulari que haureu d'emplenar en el moment de tramitar la sol·licitud.