Comissió interdepartamental d'Innovació, Transformació digital i Gestió del coneixement
Aquesta comissió fa tasques d'estudi, treball intern i propostes sobre millora i reorganització administrativa, capacitació tecnològica i funcional del personal municipal, innovació administrativa, gestió documental corporativa, gestió de les dades públiques, dades massives i dades obertes, polítiques de dades de caràcter personal, temes de protecció i seguretat i transparència, entre d'altres.
Membres
Presidenta: l'alcaldessa, Mª Dolors Conde Domínguez
Vicepresident: el regidor de Serveis Centrals, Jordi Piera Cano
Vocals tècnics permanents:
- María José Fernández Ruiz, secretària municipal.
- Trinitat Martínez Farrés, tècnica d'administració general. Jurista.
- Isaac Alvarez Brugada, tècnic de Gestió documental i Arxiu, cap del Servei d'Arxiu i Gestió Documental.
- Mireia Mallol Fernández, tècnica d'administració general i cap del Servei de Recursos Humans.
- Xavier Sordé de Uralde, tècnic informàtic i Cap del Servei de Sistemes d'Informació.
- Sandra Pedrals Gutiérrez, tècnica auxiliar del Servei de Comunicació.
- Maria José Rodríguez Porras, administrativa i Cap del Servei d'Oficina d'Atenció Ciutadana.
La comissió pot proposar la participació puntual o permanent d'altre personal municipal o experts per raó dels assumptes a tractar.